O La Tatou Oloa Fou: Solo Fa'apipi'i Fa'aaogā

O solo fa'apipi'i e masani lava ona lafoa'i.“Compressed” e faasino i se auala afifiina e faigofie ona fai i malaga faapisinisi.E mafai ona fa'aoga nai lo solo masani.Talu ai o loʻo faʻapipiʻiina, e faigofie tele ona ave.

tamai solo compressed

Ae ui i lea, ona o mea eseese mata, o le olaga tautua o solo compressed e ese teisi.
O solo fa'apipi'i e le'i lalagaina po'o solo lalaga maualalo e taugofie, laiti, malepelepe, ma'ale'ale, ma e le mana'omia ona toe fa'aaogaina.

Cotton e le o lalagaina compressed solo o loʻo i ai uiga o le mama mama paʻu-faauo, vaivai ma le mafanafana mea, e leai se paʻu faaleagaina, leai se dandruff, malosi absorption vai, malosi lelei, tumama e tauave, ma puipuia lelei o le sopoia, ma isi. a'afia i siama, ina ia mafai ona toe fa'aaogaina.

Le lelei o solo lalaga warp e tutusa ma solo masani pe a uma ona tatala.E faia mai i le cotton po'o le cotton ma e mafai ona toe fa'aaogaina.

E le mafai e solo fa'apipi'i ona fa'aumatia galuega fa'avae o solo.O le mama ma le feavea'i o se uiga tulaga ese o solo fa'apipi'i, ma e le mafai ona fa'afefeteina le feavea'i.

Ituaiga o solo fa'apipi'i:

solo fa'apipi'i

Laʻititi ma matagofie: o le tele o le solo e faʻaititia e 80% ~ 90%;

Malosi fa'atino: foia fa'afitauli tumama o faletalimalo ma solo i aso uma;

Faigofie ona ave: palasitika tuto'atasi afifiina;

Mama ma tumama: maualuga le vevela, maualuga le mamafa, faʻamaʻi ultraviolet ma sterilization, o le atigi faʻaaogaina tekinolosi faʻapipiʻi PVC;

Tala fou ma eseese: e mafai ona mamanuina i foliga eseese ma mamanu;

Puipuiga o fa'ama'i: saunia e le tagata lava ia e puipuia fa'ama'i pipisi;

Faigofie ona fa'aoga: fa'asusu ile vai;

Su'e vai ma faamatuu vai: fula pe a fetaia'i ma vai, mimi ma mago;

Tau taugofie: o ie e le o lalagaina e sili atu le taugofie nai lo ie lalaga;

Malu ma fa'alelei: O oloa mama mama e malu ma fa'alelei.

Fa'aaogāina o solo fa'amau:

solo fa'ataulāitu compressed

O solo fa'amalosi e leai se mana'oga mo le vevela o le vai.Tatala le ato faʻamaufaʻailoga ma tuʻu i totonu o le vai, o le a faʻafefe vai ma fulafula.Faʻalagolago i le tele ma le cotton content, o le a faʻalauteleina atoa pe a uma ona faʻafefe vai mo 3-6 sekone.

Tausiga o solo solo ivi femalagaiga:

solo fa'ataulaitu e le'i tatalaina, e pei o Yixing mama cotton pearlescent lolomi solo fa'apipi'i, maua se fata ola o le 3-5 tausaga ona o le faagasologa o le gaosiga, susu, susu-fa'amaonia, antibacterial ma isi mafuaaga;ma isi ituaiga o paipa pepa, ona o le maualuga o le susu o le ea, o le pepa e faigofie Ona o le susu ma isi mafuaʻaga, o le fata ola e latalata.

Afai e te toe fa'aaogaina pepa solo solo fa'apipi'i, ia mautinoa e fufulu ma fa'amama fa'ama'i i taimi uma pe a uma ona fa'aoga, ona tu'u lea i totonu o se nofoaga fa'amago e fa'agogo ina ia 'alofia ai le pisia i siama.

solo tupe compressed

Mo so'o se su'esu'ega e uiga i oloa a Newclears, fa'amolemole fa'afeso'ota'i matou ile imeli:sales@newclears.com,Whatsapp/Wechat Skype.+86 17350035603, fa'afetai.


Taimi meli: Ian-31-2023