O tama'i solo susu e iai fo'i fesili a le iunivesite!

I le olaga i aso uma, o le susu susu e sili atu ma sili atu ona lauiloa ona o lona faigofie ma faʻamamaina ma talafeagai mo le aveina faʻatasi ma oe.I totonu o aiga e iai pepe, e tele nofoaga e faʻaaoga ai solo susu, aemaise lava pe a matua le pepe, e sili atu ona manaʻomia.

solo pepe

solo susu pepeo ni mea susu e fa'apitoa mo pepe.Pe a faatusatusa isolo susu matua, o manaoga o pepe susu solo e fai si maualuga, aua o le paʻu o le pepe e matua maaleale ma faigofie ona maaleale.Pepe susu solo e vaevaeina i solo susu masani ma solo susu faapitoa.O solo susu masani a pepe e masani ona fa'aaoga e olo ai le fa'au pepe.O solo susu e fa'aaoga e solo ai lima ma le gutu o le pepe.Mo se faʻataʻitaʻiga, a e alu i fafo e 'ai ma taʻalo, e mafai ona e soloia foliga laiti o lau pepe, tamai lima palapala, ma isi.

O la matou fale gaosimea, Xiamen Newclears o loʻo gaosia sesolo fa'asusu susu, e faia i le natura o le alava bamboo ie e le o lalagaina, bamboo pulp e le o lalagaina ie, EDI vai mama e pei o le gaosiga o le vai, e aunoa ma le faaopoopo preservatives ma vailaau faaopoopo, ma isi. pa'u ma mea.Matou te lagolagoina le tele o faʻasalalauga faʻapitoa, pei o le tele o solo, faʻapipiʻi aofaʻi, ma isi.

solo ofe

Faʻafeiloaʻi e faʻafesoʻotaʻi matou e maua nisi faʻamatalaga e ala ile imeli poʻo WhatsApp.
imeli:sales@newclears.com
Whatsappl/Wechat Skype.+86 17350035603
Fa'afetai!


Taimi meli: Tes-20-2022