Pe a le fiafia lau fagafao e susū – Pet Care Wipes

solo fa'aletino

 

O le faʻaauauina o la matou faasologa o solo mo tagata faʻaoga eseese, na matou filifili e tusi e uiga i se ituaiga taʻavale laʻititi ma faʻaitiitia faʻaaogaina - solo fagafao!
O a matou fagafao o a matou pepe fulufulu.O le mea lea, e tatau ona latou maua a latou lava "solo pepe."

E taua le fai o solo e leai se manogi malosi ona e sili atu ona maaleale isu o manu nai lo tatou.Faatasi ai ma le tausiga o fagafao, e sili atu ona taua le iloa po o fea mea e mafai ona faʻaaogaina i ituaiga taʻitasi o manu, talu ai o nisi manu e maʻaleʻale i le tasi mea ae le o le isi.Ma le mea mulimuli, e taua le malamalama i le aoga o le solo a'o le'i faia se tasi, aua e tatau ona i ai se solo faapitoa mo vaega uma o le tino, manu, ma tulaga.

solo pepe organic

E mafai ona e mauaina ni solo mo le tausiga o fagafao mo le faamamaina o taliga, mata po'o nifo (o lo'o iai le boric acid, potassium chloride, zinc sulfate, sodium borate) mo pusi, maile, solofanua ma e o'o lava i manulele.

O le a le taimi e tatau ai ona e faʻaogaina solo i luga o fagafao?
1. A e pisi i fafo ma e le mafai ona e taele
2. A e manaʻomia le faʻamamaina o le pefu, oneone poʻo le palapala mai au fagafao
3. A e manaʻomia le fufuluina o se vaega laʻititi ma / poʻo le manu e maʻaleʻale (e pei o pusi ma o latou taliga)
4. A e manaʻo e fesoasoani i lau fagafao e faʻamalie i se aso vevela ae e le mafai pe e te le manaʻo e taʻele.
5.O le fa'aoga masani mo solo fa'amanu mo pusi ma maile.E mafua ona e mafai e maile ma pusi ona taele, ae e masani ona latou inoino i le timu!

Wet Calico Dogs ma pusi e ma'ale'ale taliga ma mata, o lea ia fa'aeteete atili pe a fa'aoga solo ma fa'amautinoa e fa'aoga na'o le tulaga sili ona lelei.

solo ofe

I nisi tulaga, e mafai ona faʻaaoga solo pepe e leʻi manogi i lau fagafao, ae matou te fautuaina malosi e faasaga i lenei mea ona o le pH o le paʻu o manu ma le tagata e ese, ma o le pH o fagafao faʻapitoa solo o le a eseese e faʻatatau i le manu.fetuunaiga i le tulaga.

solo susu

Matou te tuʻuina atu auaunaga OEM & ODM, e mafai e tagata mamanu ona mamanuina faʻailoga faʻapipiʻi ma lau faʻailoga e leai se totogi seia e faamalieina.Aua le faatuai, lagona le saoloto e faʻafesoʻotaʻi i matou e maua ai se upusii ma faʻataʻitaʻiga saoloto!

Mo so'o se su'esu'ega e uiga i oloa a Newclears, fa'amolemole fa'afeso'ota'i matou ile imeli:sales@newclears.com,Whatsapp/Wechat Skype.+86 17350035603, fa'afetai.


Taimi meli: Ian-09-2024